27 maj 2011

Idag var vi med klassen på utflykt. Melles och min plan som vi fixat och donat med. Det blev riktigt lyckat måste jag säga! Lite tävlingar med grillning, lite solande, lek och stoj. Väldigt avslappnat och kul! Vi besökte Ängelholms hembygdspark och tittade på djuren. Sedan åkte vi till Sibirien och byggde sandslott och en sväng och tittade på UFO-monumentet. Åkte vidare till Kullen och åt. Sedan besökt vi Nimis, men det blev inga bilder därifrån för... Aina gick vilse, haha! Jag och Stig, vår mentor, råkade gå fel väg, så vi kom rakt åt helvete rent ut sagt. Ca en km åt fel håll, eller ja, snett. Så vi gick en annan väg tillbaka efter att ha frågat ett utländskt gäng om vägen mitt uppe blend klippor och skog. Stig gav upp för sina knaggliga knän, men jag fortsatte med det gänget ner för ett stup med 70 graders vinkel och trodde att jag skulle dö av muskelvärk. Glömde ju såklart min bricanyl i bussen också. När jag väl kom ner så hade det gått ca 40 minuter, haha. De andra hade redan lekt och haft sig, så jag sket bokstavligen i det. Jag var knallröd i huvudet och svettades som en gris. Hade ju såklart två tröjor på mig också! Sedan var det bara 60 graders vinkel hela vägen upp från Nimis också. Det var det jobbigaste jag varit med om på länge länge! Har fortfarande ont i luftröret och träningsvärken som redan har startat kommer inte vara nådig imorgonbitti.

Kom hem vif 18tiden som vi planerat. Hittade Frida, eller ja, hon hittade mig efter att jag ringt. Hon höll mig sällskap när jag åt, sedan hämtade vi Jossan och gick ner till affären. Köpte sköljmedel och skulle fylla på mobilen, men apparaten var ur funktion, så det får bli imorgon. Sedan landade vi i soffan på lilla och tittade på American Idol och sedan Big Brother. Sussi var ju med! Det var hon som hälsade på sin syster Sara, om det är någon som tittar på det programmet, som egentligen suger, men det var kul att se henne på TELEVISION! Anyway, kilade hem till mig själv efter det och packade ihop min väska till imorgon. Ska till Malmö ^^. Det kommer bli trevligt. En öl hos Andrea på lördag, muffins såklart! En mysig film och ja, det kommer bli mysigt och trevligt!

Hittade Tina ikväll, pratade ett tag, sedan skulle vi hitta mitt skärp, men det är på villovägar, men men.. Fick istället hjälpa henne med att packa, för hon ska iväg och fira sin mormor i helgen. Men tvätten var inte klar och hon hade glömt att sätta igång torken, så vi satte oss här istället. Och jag säger en sak! Jag ska aldrig mer äta socker och dextrosol, ett helt paket på 30 minuter, innan det är kväll. Nu sitter vi ju här. Klockan är 02.56. Men jag börjar bli ganska trött. Ska hjälpa henne att få ner hela hennes hem med alla ägodelar i den minsta resväskan ever.. Men jag har spelat mycket tetriz i mitt liv, så jag är fan grym på att packa! Nu; tvätten, packa, cigg, sova.

Frukost sju imorgonbitti med fyron.
Sedan en lektion. Vi slutar tidigt :)
Sedan beger jag mig till Malmö ^^.

Tjoflaxfågelkrax!








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar