11 maj 2011

Bränt mig, inte då!


Inte konstigt att det hettar lite. Kommer bli en intressant natt.. Johanna kom uppspringandes för trappan efter att jag lämnade datorsalen. Samtidigt som hon säger att det regnar något fantastiskt så smäller det. Åska! Jag gillar åska, det är mysigt! Men stackaren, rädd som en hare, verkligen! Blixtar och dunder! Häftigt och härligt! Och det är bara bra att vi får lite regn nu, så det friskar upp lite! Men kollade väderprognosen och det verkar som att det blir fint väder imorgon ändå. Himlen har redan spruckit upp, trots att man fortfarande här mullret. Så det blåste bort ganska fort. Själv börjar jag bli ganska trött och känna av lite frossa, så kanske borde lägga mig så att jag kommer upp till frukost imorgon.


Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar