5 maj 2011

Det här får man för att man är sjuk. ><


Det var skönt att komma hem också. Ida och jag tog en lång promenad med Ikas i både hagel och sol. Letade så hysteriskt efter några ankor, men de flög bara förbi oss. Till slut hittade vi dem och de var Väldigt hungriga måste jag säga! ^^. Det var en skitsöt hona som attackerade maten som jag kastade till henne. Snabb som blixten var hon och trillade framlänges varje gång. Mycket underhållande!

Gick och la mig igår kväll efter hockeymatchen, som för övrigt slutade 6-2 till Sverige. Bra där! Vaknade vid två av att Ikas började klänga på mig och var allmänt jobbig. Gick upp och blossade, drack en klunk och la mig sedan igen. Efter att jag lugnat honom lite och somnat om hinner jag sova en timme innan Jocke kommer in och ska sova. Så det var ju bara upp för att byta sovplats. Sedan smsade jag lite tills jag till slut somnade. Och jag medvetet, lyssna här, Medvetet, stängde av larmet. Tänkte att nej, fyfan, jag tar inte bussen 06.21, det gör jag bara inte! Så kom iväg med tio-bussen i förmiddags istället. Hann varken med frukost eller lunch, så efter bilden var jag måttligt hungrig. Pyttipanna med en macka, ett bloss med de andra, sedan skulle jag sova en halvtimme middag. Det tre. Mackan väckte mig och nu sitter jag här med Tina och skriver. Hon nördar på Fb och jag tänkte nog snart dra ut henne i mörkret på ett bloss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar