24 maj 2011



Det spårar ur, det spårar ur, det spårar ur. Det är på en så pinsamt låg nivå just nu att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Så jag gör inget av det. Istället mår jag piss och går runt och yrar och kan inte sova. Klockan är halv tio och jag borde vara på väg i sängen nu. Men jag överväger att ta en macka och lägga mig framför tvn en stund här på tvåan. Planen är att hantera morgondagen. Betala mina räkningar köpa tvättmedel och fylla på mitt busskort för att åka in till stan och hämta ut mina mediciner som jag gått utan i två dagar nu. Sedan boka tvättid och organisera alla papper och planer angående torsdag. Ikväll är Melle på match i Malmö. Det ser bra ut för laget han håller på. Själv har jag suttit hos Frida ikväll och ätit upp hennes godis för att jag var så sjukt sugen. Har bara ätit och ätit idag. Nu mår jag illa som fan. Det koker inom mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar