11 maj 2011

Godmorgon.

Sitter redan i datorsalen på folkan. Jag är rädd för att somna om, speciellt om jag inte vaknat av larmen eller sms. Tur att Frida ringde och undrade var jag tagit vägen! Lite yoghurt till frukost. Sedan som sagt plus att jag får så tråkigt av att bara sitta och vänta. Så lika bra att pallra mig hit. Dörren var låst så fick springa in på andra sidan. Helt tomt här på morgonen, skönt!

Kommer nog inte att följa med ut och promenera idag. Det kommer bli så kluddigt. Hela allmän faktor ska med och det kommer bara att vara jobbigt. Så jag tänkte parkera på en filt bakom stora och sola lite. Har ju som sagt lite att jobba på, haha. Sedan hoppas jag på lite inlines om Marcus orkar, men det gör han nog. Och om Frida inte ska på dövföreningen. Jossan ska dock med såklart, fast på cykel denna gången. Hon hade lite svårt att hänga med när jag väl fått upp farten. Det var så roligt! Jag ska ge mig fasiken på att åka lite varje dag, jag bara gled fram efter en timme. ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar