12 maj 2011

Har fått två svar från mina ansökningar på rum. Men ett hade blivit taget, men den andra tjejen vill att jag ska ringa upp så fort som möjligt. Gillar inte alls att prata i telefon, men ibland måste man kanske. Det var en kvinna inte, inte långt från värnhem, som hade ett barn och sökte en lugn och djurkär tjej. Så jag kanske ska ringa upp? Brännan gör inte alls så ont idag, inte i natt heller. Men det är så konstigt, jag vaknar och stänger av larmen utan att märka det. Så Frida och Mackan får ringa upp mig till frukost varje morgon nu. Men men, jag kanske bara är trött, det är ju okej att vara det också. Ska se hur jag klarar mig utan cigg, eller ja, så få som möjligt. Och jag hoppas på att det kommer att torka upp efter gårdagens oväder och morgonens dis. Vill rulla idag! Nu ska jag kila ut på lektion, samhälle. Vi gör verkligen inget vettigt på de lektionerna, så himla träkigt! Men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar