20 maj 2011

Jag vill väl inte påstå att frukosten blev förstörd, absolut inte. Det är okej att tycka olika eller att missförstå. Jag kan acceptera detta och att personer kan tycka att de har rätt. Men det jag inte riktigt accepterar är att det inte går att förstå att man missuppfattat varandra. Och jag kan hantera att någon kan tycka att jag är en hormonkärring, men att säga det till mig och desutom verka mena det med en allvarlig röst. Det är verkligen någonting som jag Inte accepterar! Och jag är inte den som ber om ursäkt när jag inte gjort någonting fel, speciellt inte då om någon kallar mig en sådan sak..

Men, det är fredag idag. Solen skiner, jag har fått den sömn jag behöver. Är pigg och ser fram emot helgen. Annmari kommer idag. Imorgon ska vi ut till skogs och en sjö med saft och bullar. Kanske vågar jag bada, haha. Nej usch, kallt! Så jag tänker inte låta detta hindra mitt goda humör. Jag har desutom börjat sy på en kjol som jag ska ha på avslutningen. Det kommer ett foto på den när jag är klar. Den kommer bli jättesöt! Nu har jag haft historia och ska ha svenska om tio minuter. Sedan slutar jag för dagen. Då ska jag sätta mig med kjolen. Den kommer bli vit, benvit. Det är allt jag säger!

Tjoflax, fågelkrax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar