31 maj 2011

Just nu befinner jag mig i Malmö. Det har varit en riktigt bra helg också! Var på Destortion för första gången, helt okej måste jag säga. Det var kul att träffa lite av Joels vänner också, härliga människor! Efterfesten var väl sådär, men det blev en bra dag där på så. Kom hem vid sju, sov en timme och gick sedan upp för att fixa oss och bege oss till Lund. Hans pappa kom och hämtade oss, så vi slapp ta bussen dit. De bjöd på middag och glass, gottogott! Sedan gick vi till Ida och köpte en blomma till hans mamma. Det var ju mkorsdag, så vi hälsade på alla mammor, och pappor. Det bjöds på ännu mer glass, sedan kom vi hem till min mormor och morfar där det bjöds på ännu mer mat, bär och glass. Vi var helt slut när vi kom hem! Så det blev sängen nästan direkt. Igår var i iväg i Lund igen och tittade på en motorcykel som skulle bli Joels, det blev den också. Så nu är han iväg och hämtar hem den, så jag sitter väl mest och väntar på det så att vi kan laga lite mat. Lax med potatis, mums! Var på stan en runda innan och letade efter ett par sandaler till mig. Åkte ju hit i regnstormar och nu har det visst blivit sommar, så jag svettades ganska reält. Vi hittade ett par vita fina. Sedan två par billiga sneekers med rosa sulor. Ett par vita och ett par i turkost/rosa och vitt. Riktigt nice, lite glitter på det, haha. Låter kanske inte så nice, men det varr dem! Och eftersom vi inte hittade något i stan så tog vi oss till Entré där vi hittade detta, så vi passade på att äta lite nudlar också. Tvättid också, som passade mig bra med tankte på att jag tog ledigt. Antingen hem idag, mer än två timmars bussresa med byten och hem med samma skit imorgon. Eller så stannar jag här en stund till och sparar fyra timmars bussåkande och tar mig direkt till Ängelholm. Så, så fick det bli. Så nu funderar jag på att hitta på något. Men det är ingen som är ledig just nu, typiskt nog, men men. Jag kan nog hitta på något.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar