18 maj 2011



Nu har jag lika många inlägg som jag är cm lång, haha. Skriver man så mycket... I vilket fall. Nu jag är tillbaka i Önnestad, igen. Stannade i Malmö över natten i måndags. Och i tisdags så bakade jag och Ida ända till sent så jag åkte tillbaka nu på förmiddagen. Igår var sista gången jag fick träffa Ikas, kanske någonsin. Väldigt sorgligt! Och allt var bara jobbigt igår. Soc, Afm, Mamma, Ikas, skola, jobb, boende, flytt. Så jag grät. Det är det jag är bra på när det är förmycket på en gång. Idag har jag tackat nej till flera sökanden som mailat mig. Har fått lite hjälp av Annmari med lite pappersfix. Pratat lite med Ing-Marie. Så det känns som att det ändå kommer bli okej. Har även sökt som funkis på Arvia iår. Får se hur det går. Nu ska jag leta rätt på Johanna och ge henne lite gamla biljetter till hennes konst. Sedan blir det lite middag och en planering på hur jag ska överleva kvällen. Och sedan påbörja en plan över hur jag ska hålla mig vid liv ända tills på måndag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar