16 maj 2011

Så, morgon igen. Mitt tåg går om en timme ca, så kilar här ifrån om en halvtimme. Vädret är skitkasst idag. Det regnar och solen skiner om vart annat. Det är nog inte mer än 12 grader och det blåser. Det kommer att vara så kul att promenera genom halva Malmö när jag glömde min tröja hemma. Så lite småkallt kommer det nog att bli. Men Annmari lämnade ett paraply till mig, så jag blir inte så jätteblöt i alla fall. Sedan kom jag på att jag tog ett par dåliga skor med mig. Mina favoriter har börjat läcka in. Så jag kommer inte att må så toppen om några timmar, haha. Men jag tror att visningen kommer att gå bra, känner mig inte alls lika nervös idag som igår kväll. Efter visningen ska jag hälsa på Joel en sväng som jag skrev och bege mig till Ängelholm framåt kvällen. Soc och Arbetsförmedlingen imorgon.. Suck, kommer bli kul. Eller ja. Afm kommer gå bra, men Soc, de är ju som de är. Dags att kamma luggen lite och packa väskan. Nu bär det av! Bajbaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar