19 maj 2011

Kl: 02.05

Sömnlös inatt, det var längesedan det var på detta viset. Satt i tvrummet och målade på pappret som Melle gaffat fast på bordet, rolig idé tycker jag! Sedan bestämde jag mig för att gå och lägga mig och ta itu med min trötthet för att komma upp till frukost imorgon. Men istället för ovanlighetens skull så blev jag pigg. Andra andningen kanske? Vad vet jag. Kanske bara så att jag börjar bli pigg på livet. Det är för övrigt en underbar känsla att vakna ut dvala och känna glöden igen! Nu vill jag uppnå allt jag missat och kanske skulle missat om jag legat apatisk i sängen halva mitt liv. Och tack, ni vet vem ni är som räddat mig! Kom in på mitt rum och fastnade i min designbok och hamnade sedan i hamnade telefon i två och en halv timme. Det blir syjunta nästa helg med Joel, det ska bli kul kul! En drink hos Andrea också, såklart. Ooh, mysigt! *Längtar! Nu har jag bara ritat jag ritat. Jag känner mig så kreativ att jag nästan satte mig vid symaskinen inatt. Dumt! Men det är roligt att jag känner mig så.. Bra.

Helgen kommer bli rolig. Annmari ringde och berättade att hon hade hjälpt mig med mina samtal som jag inte orkade ta tag i själv. TACK! <3 Sedan huxflux så bestämdes det att hon kommer till min och Önnestad på fredag. Planen är att tvätta. Och planen är att åka ut till en sjö, har glömt vad den heter dock. Melle ska köra, vi ska grilla lite, fika. Sola, kanske bada. Och om hans svåger är grym så kan vi kanske åka båt! Sjukt läskigt, men ball! Det är en sjö och inte hav, vilken känns väldigt säkert för mig. Det blir spännande! Ooh, sedan får vi se om det blir något pyssel i helgen eller om vi bara kommer att götta oss i solen. Hoppas vädret håller i sig!

Nu ska jag tjata lite med Oden, sedan ska jag försöka sova.
Kanske en knäckemacka till och ett bloss. Sen; SOVA! -.-

Hihi ^^. Och!! Jag mår bra, underbart! Njut, Aina! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar