24 maj 2011

Tisdag idag. Som jag förutspådde så skulle dagen vara skit. Visste inte hur, men tisdagar suger alltid! Det är jätte dåligt väder, kan ju starta med det. Och ja, jag är en negativ människa idag. Frida ringer upp mig till frukost och berättar lite. Jag blir trött och tackar nej, men inser snabbt att jag aldrig kommer att kunna somna om, så jag ringer upp igen och får lite sällskap. Nu vill jag bara gråta, på grund av allt. Det känns även lite så att folk slutar umgås med mig, eller säger hej, för att de är sura på någon annan. Och detta innan frukost. Snälla, jag ber, väx upp, våga inse. Jag vill bara gräva ner mig, än en gång. Åka hem till Ängelholm. Men jag kan inte, får inte pengar förens imorgon och jag måste vara med på torsdag. Det kommer bli skitball. Men idag känner jag bara för att skita i allt och bara hoppa av och aldrig mer komma tillbaka. Så jag undrar, vad fan är det jag har gjort?! Har dem glömt vem jag är, eller har jag äntligen blivit introducerad för folkhögskola..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar