2 maj 2011

Valborg 2011.

Det var kalaskul i Lund på valborg. Vin öl cider för hela slanten. Lyxade med vinglas i solen. Så sjukt mycket folk. Måste säga att det var en lyckad valborg. Bättre än förra året då man vaknade upp ensam i en studentkorridor i Lund, haha. Och att det var så många från Önnestad som följde med, det var riktigt roligt! Det får vi göra om! Mackan och jag sov hos hans mamma och hennes sambo Dick. Jättekul att få träffa dem, hört mycket gott ^^. Vägen dit var fruktansvärd. Jag måste erkänna att jag var full som jag vet inte vad. Åkte hem redan vid tolvtiden. Kändes som en evighet, jag gick och gick och gick.. Haha. Men vi kom fram till slut. Vaknade av att jag var sådär hysteriskt törstig och jag ville verkligen inte gå upp. Men det var det godaste vattnet på länge! Vi åt frukost, tog en promenad i solen. Sedan tog vi tåget till Kristianstad vid elvatiden. Åt lite mat på McDonald's, halvgott, men vi var så hungriga så vi hade kunnat äta vad som helst! Sedan kom jag hem, till regnat och sängen. Stupade i fyra timmar, gick upp och fick i mig lite mat.






Sedan slog allt på, precis som jag misstänkte att det skulle göra. Tittade på en film för att koppla av lite, men det gick sådär. Knackade på hos Tina, men hon var inte hemma, satte mig i tvrummet, men det var bara jobbigt. Sedan kom Johanna ut och skulle röka, så jag hängde på. Hon tittade på mig och frågade hur läget var, då brast allt och tårarna bara forsade. Somnade till slut och vaknade i morse. Ville inte gå upp, men kom iväg ändå. Gick på fel lektion utan att veta om det, kom på det efter att vi slutat.. Suck. Under lunchen kunde jag knappt öppna munnen utan att gråta. Efter middagen kom tårarna igen. Nu är jag bara matt. Och det roligaste av allt. Jag har blivit sjuk. IGEN! Jag oarkar inte vara sjuk mer. Det är så fruktansvärt tröttsamt! Om det blir värre och det blir ännu en tripp till vårdcentralen och med antibiotika så kommer jag antingen tvinga dem att göra en genomkoll på hela mitt inre eller bara be dem att dra åt helvete. Vad kan jag förlora på..? Nu bara suckar jag, åt allt.

Nu ska jag kila ner till affären och köpa mig ett paket cigg och ett paket Ipren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar