28 juni 2011


Den 18e augusti börjar jag här! ^^.
____________________________________


Idag är det alltså tisdag. Jag har städat lite, diskat, ritat, planerat, tittat på tv, lyssnat på musik, skrivit ner recept, suttit vid datorn. Väldigt mycket med andra ord, och jag har tröttnat halvvägs på allt. Men nu har Ida kommit hem och vi ska se vad vi kan hitta på. Ganska ska göra hemmagjord glass idag med någon god smak. Humöret har pendlat, irriterad, sjukt uttråkad, trött, seg, helt hysteriskt glad! Anledningen till det var ju såklart antagningsbeskedet till Malmö fhsk! Jag kom in! :D Så nu har jag mailat Suss och frågat om inflyttning. Kommer bo på lugnet, mitt i centrala Malmö, jeffligt nice!

Imorgon är det Onsdag, då ska jag och Jocke till Väla på förmiddagen, för att jag ska köpa min fina blivande Nikon kamera! Och ett minneskort så klart. Så blir det lite roligare bilder, och fler! ^^. Sedan kommer jag troligen att åka hem om och ladda kameran lite så att jag kan fota. Sedan tåget till Lund, byte till Åkarp för att träffa kära Marcus, det ska bli kul. Inte setts sedan avslutningen i Önnestad. Så det ska bli kul!

Ska även beställa en ny almanacka imorgon.

Jag ska nog till affären och handla lite sen
och göra hemmagjord glass, mumma!

Hejdå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar