28 juni 2011




Den hemmagjorda glassen blev kanon! Speciellt den med choklad, mums! Nu är klockan över midnatt, igen. Att jag inte lägger mig i tid? Jag fastnade framför skärmen, igen, och beställde en ny almanacka. Och jag betalade av alla mina avbetalningar, skulder, räkningar och terminsavgiften till hösten. Känns kanske lite surt att slänga ut 11 papp på det, men fan, nu är det ur världen och jag behöver inte oroa mig för så många räkningar i höst! Och det känns jätteskönt! Och snart ska jag betala min första hyra för mitt nya hem. Ringde istället, och då visade sig att hennes dator var paj, så det var ju tur att jag ringde! Det blir inflyttning den 1e augusti och finaste Joel hjälper mig med att ställa upp som chaufför. Tack, du är bäst! Nu ska jag bara ragga upp en bil med dragkrok, sedan beställer jag ett släp.

Funderar även på att kanske beställa lite nytt löshår och förnya mig lite..




Nej, dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar