23 juni 2011

Hemkommen till Ängelholm efter tre dagars äventyr. Lekte turister i Malmö med Annmari i tisdags, riktigt kul. Hittade galna japan-fan på torget, det var ganska kul att titta på, galna människor det finns. Men det kanske kallas konst det också? How knows..? Sedan kom Andrea hem från jobbet och vi begav oss till affären och handade inför middagen vi skulle laga. Det blev en riktigt god sallad med svamptoast. Sedan en runda ut i parken med jordgubbar. Efter detta gick vi hem igen till Andrea och tittade en på skum film. Flickan från Ovan, weird.. Klockan blev mycket och jag och Annmari skulle ta tåget hem. Hon skulle till Lund och jag hem till Ängelholm. Men mitt tåg visade sig bara gå till Helsingborg, så jag höll Annmari sällskap en stund och tog sedan en promenad till Värnhem där jag så snällt fick sova. Somnade som en stock! Varit så trött på sistone.. Vet inte varför, men ganska skönt fast ändå inte.. Vaknade sedan av att Joel väckte mig, men minns det knappt. Somnade om och vaknade när han skulle upp och jobba. Hörde inte alls när han rännde omkring och fixade och donade. Vaknade med ett ryck när han sa hejdå, sedan somnade jag om lika fort, haha. Ställt klockan på elva och gick upp och drack lite soyadryck, borstade tänderna och tog bussen till centralen, tåg till Lund och buss till Linero och träffade Annmari och Mathias. Såg en film och åt väldigt god mat som Mathias lagade, sjukt gott faktiskt! Åt fan två Stora portioner. Kanske lite för att jag var ganska hungrig också.. Sedan åkte vi hem och hade en ganska underlig resa hem, haha. Så knasigt det kan bli! Sedan blev det en stund med syster mig och Jocke. Nu är klockan snart ett och jag borde sova. Trött som få och imorgon blir det mer äventyr. Först Väla sedan Helsingborg med Annmari och Malmö på kvällen. Sedan är det ju Midsommmar, som skall spenderas i Lund med fint sällskap och sedan troligen lite party i Malmö på kvällen ^^.

Det är skyfall ute. Hoppas det är okej väder imorgon.
Både mina paraplyer är usla och trasiga..
Kanske blir det åska, det har varit ganska kvavt idag.

Nattnatt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar