16 juni 2011

Idag är det torsdag! Jag har färgat håret och har kladd i hela huvudet. Shit, vad jag tappade hår igår! >< Ska snart ner till affären med min syster och handla lite. Sedan ska jag sätta i alla dessa förbannade dreads igen, men det kommer bli snyggt. får se hur det blir och Vad det blir. Har börjat bli aktiv på HD igen, känns bra! Måste ju skylta lite med mina kreationer, haha. Tänkte städa lite idag och, röja undan lite och så. Ikväll drar Ida och Jocke ut i skogen för att campa och jag får trevligt besök ^^.



________________________________________


________________________________________

Vi hittade en galen choklad i Malmö för någon dag sedan.
Baconchoklad, hallå. Jag ska smaka den någon dag.
Men vet inte om 811:-/kg är någon man preoriterar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar