1 juni 2011

Jag har haft en så mysigmysig vecka i Malmö! Nu är jag i Ängelholm hos systeryster, Jocke och kisarna. Imorgon blir jag ensam hemma ett tag, och ingen Ikas att fördriva tiden i skogen med.. <3 Så jag får hitta på något annat. På eftermiddagen får vi se vad vi gör. På fredag blir det kalas, för då fyller bror år. Vet inte vad planen är, inte mer än att Ida och jag ska till Helsingborg och titta. Hon ska ha nya linser och jag ska se om jag kan hitta ett paket med något fint löshår. Funderar på att ha det sådär som jag hade 2006. Får se om jag kan hitta den rosa där. Tittade lite i Malmö innan idag när vi var ute och åt glass, men de hade ingenting tyvärr. *hoppashoppas! Köpte också lite nytt fint som ska bli en examenspresent till en väldigt fin människa som har kommit in i mitt liv! Det kommer bli jättefint tror jag! Så på tisdag ska jag sätta mig med det. Har bara tisdag-torsdag på mig, så det blir tajt. Men det klarar jag nog. Får väl vara lite sömnlös nästa vecka.

Dags för en macka och lite tv.
Sedan sova sova sova...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar