9 juni 2011

Nu är jag tillbaka i Önnestad, ledigheten har varit underbar. Igår hade vi en liten avslutningsfest för det är avslutning imorgon. Det var väldans trevligt och jag tror att jag drack en öl förmycket, så man mår ju som man förtjänar idag. Men det var värt det! Kom upp klockan sju till frukosten ändå, men la mig faktiskt igen. Sedan upp och duschade och sprang ut och tittade lite på Fridas klass avspark. De speang runt i plastpåsar, fula tajts, reflexvästar och silvertejp till pannband, väldigt kul!

Nu strax så ska jag tömma min låda från bilden. Det är nog mycket där som inte är så fint, haha. Sedan ska jag städa lite till i mitt rum, ska besiktiga det imorgon. Ska öppna fönstret och skura invändigt också. Har packat ner hela mitt liv i lådor och ställt ner i källaren. Och hivat upp sängen på vinden. Så nu är det tomt. En låda och min resväska som jag ska ha i sommar. Sedan är det tomt. Känns konstigt att lämna Önnestad. Kanske kommer jag tillbaka, vem vet. Men ja, det känns konstigt. Det har varit en liten trygghet och nu ska jag ut i världen igen. Men det klarar jag fint!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar