19 juni 2011


Tjo tjena, uppe med tuppen idag! Klockan är tjugo i åtta och det ser ut att bli fint väder idag. Igår gjorde vi verkligen ingenting, låg nog i soffan större delen förutom då när jag skulle få i mig något att äta, eller trycka i mig en Alvedon. Det var en mörk tid där på eftermiddagen. Låg utslagen och pendlade mellan golvet och soffan, svettandes och illamåendes. Det är sjukt hur bakis man får bli ibland. Men det blev bättre när jag fått ur mig demonerna och fått i mig lite vatten och näring. Tittade på Konstantin, Ved verdens ende (Som för övrigt var en sjukt bra film! Fantastiskt rolig! Danskar, jag säger då det! ^^.) Min mamma är en alien och någon mer jag inte minns. Sedan tv också, någon dokumentär om hudsjukdomar, lite läskigt faktiskt. Somnade väl strax efter tolv skulle jag tro och vaknade av att jag var kissig, samtidigt som jag hör Ida stänga ytterdörren. Så jag messar och frågar om jag kan köpa ett sommarkort idag. Halv ett skulle hon komma hem, men det gick inte så bra med tanke på att jag ska vara i Dalby/Lund halv tre. Så jag ska lösa det nu på förmiddagen vid halv tio. Och tanken slog mig, kanske att ombudet inte har öpppet för att det är söndag.. Då blir det ingen glass och jag kommer att bli kinkig. Återstår att se helt enkelt. Nu ska jag inte göra så mycket, skriva klart här och sedan titta lite på tv tills jag vaknat helt. Sedan fixa klart mitt hår. (Det har gjort alldeles för ont för att göra klart..)

Frukost kanske..

___________________________________________

En bild på Annie och hittade i Fredagskväll.
Kul att se henne igen ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar