4 juli 2011

Det har varit en fin helg i både Helsingborg och Malmö. Annmari och jag lagade god mat, satt i fönsterkarmen och lyssnade på grannens trubadurande och tittade på solnedgången och njöt av en cider vi drack ur våra nya glas. Själv kunde jag inte sova, men jag överlevde den natten också. Mitt huvud är som det är just nu, men men, fuck it. Yeye.. Sedan blev det kalasande hos Mathias innan Neostalgia. Sjukt kul att se honom igen ^^. Kanske blir det födelsedagskalas på lördag också! Får se. Sedan söndag så var jag och Joel hos hans mor i Viktoria Park och grillade, gott och trevligt! Det blev ganska sent, eller så var det vi som var trötta. Somnade gjorde vi i alla fall till slut, skönt! Men lika skönt var det inte att vakna klockan sju av en hysterisk klockradio! Upp och hoppa, iväg och ta bussen till centralen, byta till Lindängen för att hämta upp min kamera, sedan tillbaka till centralen för att hoppa på tåget hem till Ängelholm. Vilket flyt jag haft också! Fick inte vänta mer än en minut på varje hållplats, gött gött! Så nu under dagen har jag umgåts med Ida. Vi har fått säga hejdå till Fiona, finkatten, som inte längre kunde leva, eller hur säger man.. Men det gick bra och hon mår bättre nu! Vi gick en runda på stan och shoppade lite kläder. Likadana jeans, jag hittade en poncho och en bikiniöverdel. Ida en hel bikini och ett par skor. Sedan ett par chinos till vår bror. Vi åt lite middag ute vid ån också, mysigt :)

Nu ska jag laga lite middag med Ida,
det blir lövbiff med paprika också.
Måste ju få bjuda på min nya specialitet ^^.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar