15 juli 2011

Helgen.

Nyduschad, nyrakad, rena kläder. Jag luktar kokos <3 Allmänt fräscht! Nu ska bara låta hudkrämen torka in, sedan slänga i ett par linser och sminka mig lite. Det är fredag och snart kommer Annmari och plockar upp mig för att gå en runda inom det så kallade vuxenapoteket och sedan bege oss ner till stationen och så småning om hoppa på ett tåg till Landskrona. Idag blir det Landskronakarnevalen med Daniel Adams-Ray i natten, några öl och lite uplevelser. När Joel har slutat jobbet så kommer även han förbi och har det trevligt med oss.Vädret är väl lite sådär, men så länge det är uppehåll är jag nöjd. Även om det sägs att det ska regna där nere, men men, det kommer bli kul ändå! Senare så åker jag och Joel till Malmö och Annmari åker hem till sig. Då blir jag lite ensam hemma imorgon, men jag som vänt helt på dygnet kommer inte att uppleva det en längre tid. (Måste vändta tillbaka snart!) Då blir det nog lite loppis hos Jessica. Hoppas att Annmari kan komma ner och hänga på. Ska även in på Panduro och köpa lite nytt material så att jag kan göra kalaspresenter till Albertina och Meja. Meja fyller snart 2år nämligen. Joels brorsdotter/döttrar. Sen ska vi titta på en film som jag inte sett. Transformers 2 :P Sedan blir det trean på bio. Söndag har vi inga planer än, vi får se. Men på måndag så ska jag ta en fika med PappaRådis i Helsingborg ^^. Det ska bli jättekul att se honom igen, och faktiskt umgås lite! Ska prata igenom min tatueingsidé och kanske till och med sätta upp en tid, det blir spännande!

Nu har jag torkat, dags för makeup.

2 kommentarer:

  1. Hur bra är Daniel Adams-Ray i egetligen?Full här! Vilken musik gillar du mest?

    SvaraRadera
  2. Hoppas du lyckas vänd dygnet rätt igen! det är det svåraste av allt!

    SvaraRadera