13 juli 2011


Känner mig fortfarande inte speciellt hämtad efter helgens bravader. Men det har varit en fantastisk helg dock! Kom hem bakfull, om inte fortfarande berusad, ömma, svullna, såriga och nariga fötter efter dansen i skogen och i det höga gräset. Som förövring nästa bara bestod av nässlor. Så nässelutslag har jag fortfarande gott om, men det svider inte lika mycket längre. Dansa i soluppgången som Benny sa, ja, han hade rätt, det var underbart.
Och den lite kusliga dimman på kvällarna, daggen. Och skönast av allt. Så tyst och lugnt, trots all denna musik. Det var en resa med harmoni, dit ska jag igen! Så det var en bra upplevelse, helt klart! det ända som var lite bull var att mina glasögon skaffade sig en ordentlig repa när jag skulle fälla ihop tältet i söndags. Men tack och lov fanns det vänliga själar där som hjälpte mig ner med det. Fick desutom åka med Roy och hans vänner till Hässleholm för lättaste hemfärd, hemskt mycket tack för det!



När jag kom hem så hann jag inte mer än komma ut ur duschen innan jag somnade, då jag inte sov någonting sista natten. Vaknade en timme senare av att Ida försökte få upp mig. Klockan var ju inte mer än fem trots allt. Under natten som jag som en stock i tolv timmar och ville verkligen Inte gå upp. Sedan har det bara fortsatt, så jag är inte helt utvilad än..



Både igår och idag har jag följt med Ida till Åse för att fixa hennes hår. Först klippning, sedan slingning. Det blev fint! Nu får solen göra resten ^^. Bortsett från de få rundor till affären, en och annan stund i köket med matlagning och de två gångerna vi varit hos frisören så har vi bara suttit och haft det mysigt framför tv. Men mestadels har vi spelat Super Mario på Wii. Eller ja, Ida har spelat mest. Jag njuter ganska av att bara sitter och titta på och stressa upp oss. Det är ett roligt spel!



Nu ringde Jocke. Så vi ska iväg och fixa lite ärenden på stan. Polisen, Sketteverket, eventuellt Posten, köpa kattsant. Ja, allt det där som kan behövas. Sedan ska jag bara ringa lite samtal också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar