24 juli 2011

Nu är klockan halv tolv på natten och jag börjar äntligen få kontroll över min bakfylla. Det regnade igår, så vi hoppade både Tulla Krok och strandravet och tittade in hos Daniel. Efter det blev det utgång på Telegrafen och en runda på Morris. Innan det så var vi på en utställning, Bläck, på Dunkers i Helsingborg som handlade om tatueringar. Jag var väl inte jätte imponerad, ganska kort.. (en film) Men ja, den var väl helt okej ändå. Falsterbo var också helt okej! Tråkigt väder, men vi hade det fint på altanen. Vi hittade en padda också, så himla söt! Men vi fick inga prinsar inte.. Better luck next time kanske.. Jätte kul att träffa Emeli igen! De, hon och Ida, kom precis innanför dörren. De stannade i Falsterbo hela helgen. Så nu har Ida kommit hem med en gitarr, spännande ^^. Nu tänkte jag snart gå ut och ta mig en macka eller något och vara lite social med mina kära systrar och Jocke.

Godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar