28 juli 2011

23.58

Nu har Ida och jag sett klart på filmen "veronika decides to die" Fruktansvärt dålig, seg och långdragen. Vi spolade genom nästan hälften och tackade för att den äntligen var slut, haha. Ingen höjdare. Boken är mycket bättre! Fortfarande ingen favorit, men klart bättre än filmen! Annars idag har jag inte gjort mer än suttit vid datorn och pulat med musik, det blev fint! Så hoppas att det uppskattas på lördag! Träffade även Annmari en snabbis idag, vi tog en runda på stan och tittade lite. Det blev en ny kjol till mig och nya trosor till henne. Sedan gick vi till Konfektasken och köpte lite godis.. Lite! Haha.. Vi lagade även lite mat.. Pasta.. Fy fan vilket tråkig inlägg.

I vilket fall.. Sommarkalaset hemma hos Lars och Kerstin imorgon, det blir nog trevligt! Kerstin fyller 75. Stort grattis till henne! Och jag kommer inte att dra mig ner till Malmö unde kvällen. Planen var att hålla till i parken, uppklädda och fina, men eftersom att jag suttit och pulat med musik nu i två dygn så har jag inte hunnit fixa håret. Tackade till och med nej till en visit hem till Mattias igår bara för att jag skulle hinna. Men alltid, alltid hittar Aina något vettigare att göra än det som är behövligt. Så nu tackade jag nej till Malmö så att jag hinner fixa det innan helgen och flytten. Men så läste jag nu att datumet är flyttat, så jag missar ingenting, trevligt! Så nu kan jag fixa mitt hår utan ångest..? Jag är inte speciellt fåfäng, men när det kommer till mitt hår.. Usch!

Trött är jag, så det blir sängen för mig nu innan jag hittar någon intressant att göra.
Kanske fortsätta att läsa i boken jag lånat av Annmari så att Isabell kan få njuta snart.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar