6 juli 2011

Så, då är det Onsdag den 6e. Klockan är halv nio. Kom upp i tid i alla fall! :) Jag har bestämt mig för att åka till Basecamp ändå imorgon eller på fredag och mötas upp av Dennis, om jag inte får sällskap imorgon. Så idag ska jag kila iväg till bolaget och köpa lite vin och öl. Ska gå igenom lite packning och se till så att jag inte packar förmycket. Det är nämligen så typiskt mig! Tänker jag efter får jag nog ta den stora väskan så at jag inte förstör min axel.. Ska ladda den lilla kameran, dumt att ta med sig den stora kanske, vill inte reskera att den går sönder. Ska även ringa och Påminna Annmari om att hon ska ta med sig mina saker till Ängelholm imorgonbitti, så ska jag kila iväg på förmiddagen och hämta det. Nu ska jag nog hoppa in i duschen så att jag är redo för en runda på stan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar