31 juli 2011

Tjo tjena. Nu sitter jag i Malmö, igen. Dagen innan jag flyttar ner, ska bli kul som fan! Dator har jag inte hunnit fixa, inte internet heller. Men vad ska jag med det till när jag inte har det dator.. Haha. Så nu kommer det att bli glesa inlägg och jag kommer att försvinna från internet ett tag. Hylla är också någonting jag får bekosta senare. Ingen spegel, inget bord. Haha. Får leva i mina flyttkartonger ett tag, men det gör inget. Inte första gången om man säger så. Hungrig är jag, ska nog äta något litet. Sedan ska jag och Joel ut och titta på djuren i Folketspark. Spindlar.. Usch, får se om jag vågar. Krokodiler har dem, och apor. Grodor! <3 Sedan om vi orkar så kanske vi ska spela lite minigolf också om vi ändå är där. Kul kul! ^^.

Så hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar