12 augusti 2011

Det känns bra i Malmö nu. Det slog mig att jag börjar skolan om en vecka redan! Det ska bli så spännande! Har kommit i ordning på mitt rum också. Eller ja, jag har ju så sjukt mycket prylar och det är mer som ska fixas, men alla flyttlådor är i alla fall nere i källaren nu. Just nu sitter jag i Ängelholm. Är kattvakt åt lilla Messi nu när Ida och Jocke är på jobbet. Det är den sötaste lilla plutt jag sett på länge! Just nu har hon somnat i mitt knä för tredje gången. Man kan bära runt på henne i en hand och hon får plats. Så galet söt! Så jag ska nog snart ta med henne in i soffan och titta på lite tv. Ska vara här till ikväll. Senare än jag trodde, men det är okej. Anni har kalas ikväll också, hoppas att jag hinner dit en liten stund i alla fall. Imorgon blir det kräftskiva hos Joels kompis Lars, det ska bli trevligt. Sedan måste jag börja fixa viktiga saker som att fyll apå mitt busskort. Sommarkortet går ju ut på måndag. Ringa CSN kanske och se så att de inte klantar sig den här gången också. Sedan ska jag sätta upp mitt namn på dörren, för nu har jag ändrar adress ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar