27 augusti 2011

Öl på Möllan.

Hemkommen från en finfin kväll med Alice och Johanna! Det var så längesedan jag träffade henne, finfina Johanna ju <3 Det blev två öl på Möllan med värmelampor och skyfall, mysigt värre! Nu är klockan halv tolv och vi har precis traskat våra fötter våta. Nya skor, nya blåsor. På nagelbandet, på stortån (?!) Oh, vad jag har slagit mig idag! Först så smäller jag i knät i en kökslåda som stod lite öppen. Sedan drämmer jag i underarmen i spisfläkten! Efter detta så smäller jag i knogen i bordet. Jag går verkligen in i dörrkarmen när jag ska in på mitt rum. När jag tror att allt är lugnt, då öppnar jag kylen och märker inte att skåpet ovanför öppnas (som det alltid gör) och smäller i huvudet när jag reser mig upp. AJ! Vilken dag! Inte okej! Så nu är det snart dags för lite couscous och sedan sova.

Imorgon ska jag och Alice träffas vid tolv och cykla till Svågertorp och köpa sprayfärg på Biltema. Sedan mot Västra Hamnen och den fina cykelverkstaden och måla cyklarna! Det kommer bli så fint! Ska lägga upp en bild på hur de ser ut nu innan också! För övrigt så köpte vi varsin ringklocka idag också. Hon med ett hjärta på och jag med en dödskalle på. Kool! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar