4 augusti 2011

Idag fyllde Ida år, det blev en lugn dag med middag och tårtbakning. Ingen av oss gillar egentligen tårta, alldeles för sött! Men det var i alla fall kul att baka en. Sedan blev det en film i soffan med lite popcorn och chips. Sedan satte jag Äntligen igång med mitt hår, men jag orkade inte så mycket. Tog ur de gamla och slängde dem, så nu har jag inget annat val än att fixa nya, haha. Ser ut som en tjock blöt hund för tillfället, så här kommer inga bilder inte! Men jag ska göra klart det imorgon innan jag åker tillbaka till Malmö. Ska även träffa Annmari en sväng, mys! Ta med mina kuddar ska jag också göra, sen under kvällen efter en bit i boken så ska jag krypa ner i min nybäddade säng med alla mina kuddar och nallar och bara mysa och somna. Åh, det låter underbart. Kanske dags att sova, klockan är trots allt snart ett på natten. Ska trycka i mig lite Yoggi först bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar