22 augusti 2011


Igår promenerade jag och Alice ut till västra hamnen efter att ha tittat in på cykelköket. Det var så fint och vilket underbart väder! I stan sedan så strövade vi rundor en del och till slut såg vi två låtar av Daniel Adams-Ray, helt okej, men vi tröttnade och gick hem. Veronika Maggio orkade vi inte heller titta på, det var ju upp till skolan tidigt idag. Jag somnade som en stock när jag väl lagt mig till ro, det behövdes lite sömn. Känns som att helgen har varat i en halv evighet!

Men i morse var det måndagsmorgon och det kändes skönt! Kom upp, pigg och kry och fixade mig, kilade iväg till Värnhem och tog bussen tillsammans med Alice. Idag fick vi börja sy. Små miniatyrkläder, ganska pilligt, men ganska roligt. Meningslöst, men ja, det är bra övning. och ja, man har tappat lite när man varit borta från maskinen så längre. Men det tar vi ikapp rätt lätt! Nu har jag ätit lite gröt som mellanmål och laddat upp lite bilder. Snart ska jag byta väska och sedan höra av mig till Alice igen. Så ska vi kila iväg till cykelverkstaden och mecka lite, kommer bli kul! Igår fick vi till och med sätta tjing på en ram, gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar