16 augusti 2011

Idag har ag varit en sväng hemma hos Anni och hälsat på Så kul att hon bara bor två portar bort, super kul! Handlat har jag gjort och lagat mig lite gröt och gjort mig en macka med paprika. Tänkte att jag skulle vila lite middag men så blev det inte. Låg en stund rak lång i sängen och stirrade upp mig tills telefonen ringde. Det var Isabell ^^. Så nu är hon på väg till Malmö, ska bli kul att se henne igen! Ska nog dra med henne ut på stan och titta på cyklar om hon vill. Jag hittade en asnice cykel på blocket för 500 pix, en cruiser, så fet! Det tråkiga med sådana är ju att de inte har någon pakethållare, men riktigt fin var den! Ska se om den finns kvar om en vecka så kan jag ju i alla fall titta på den. Sedan fanns det en gammal citybike som också var ganska ball, som jag också gärna vill kika på. Vi får se hur det blir!

Idag har jag även fått upp mitt tygstycke vid sängen och min nya spegel jag fått av mormor och morfar. Den är stor! Hoppas att den lilla kroken jag fick till håller för 20kg spegel, haha. Ja, faler den så faller sen, hoppas inte dock! Nu ska jag bara köpa hem lite färg så att jag kan måla mina hyllor, lite tapet så att jag kan pimpa dem på insidan. Sedan några skruvar så att jag får upp min vägghylla. Det kommer bli så mysigt! Sen ska jag bara sy mig en sängkappa så att man slipper se allt tråkigt under sängen och även en liten gardin av något slag. ^^.

Nu ska jag fixa mig lite och möta upp Isabell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar