17 augusti 2011


Sitter just nu i köket onringad av kokböcker, garnnystan och stickor med Manu Chao i högtalarna. Vi har tömt hyllan här i köket och håller på at måla om den med glitter och kritor. Suss är på jobb och jag, Paul, Vivika och Corall har legat mat och gjort plättsmet som jag senare ska ställa mig och steka upp. Vi har bakat en hel långpanna med bröd och värmt en fryspizza i ugnen. Mätta och belåtna håller vi nu på att smycka ut sussis hylla och göra den fin.

Imorgon börjar jag skolan, det ska bli galet roligt och jag ser fram emot det som tusan! Visst, jag är väldigt nervös, men det kommer gå bra och jag trr att det kommer börja riktigt fina människor i min klass! Kanske att jag sover hos Joel inatt. Bussen går ju trots att direkt från Värnhem. Annars måste jag byta. Vi får se hur vågad jag känner mig senare ikväll. Vad ska man ha på sig.. Haha.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar