22 september 2011

Bra dag!

Det har varit en bra dag idag faktiskt! Har inte alls hosta så där mycket eller mått speciellt illa. Emelie och jag åkte en runda till Stoff och Stil, men jag köpte inget. Hittade fint tyg till klänningen, men blev osäker på färgen. Det var tre färger som jag tyckte om, så ska nog dit imorgon och titta igen. Alice ska nog med oss då, så hon kanske också kan hjälpa mig. Efter vår runda åkte vi hem till Alice. Hon bjöd på middag och vi hade köpt med oss örtbaguetter, mycket gott! Sedan har vi suttit på hennes golv, druckit te och spelat Alfapet. Det har varit dundermysigt tycker vi nog alla tre! Nu är jag hemma igen, fått i mig lite mat och läst lite ur en gammal dagbok jag hittade från 2009. Har även läst ut en bok för ett tag sedan som fått mig att vilja skriva en bok. Ja, det kanske jag ska göra. Jag tycker ju om att skriva och vill dela med mig. Kanske även ska bli aktiv i tjejjouren. Planer planer. Planen är väl också skola. Men imorgon är vi lediga. Eller ja, det var frivilligt att komma dit. Det skulle vara någon typ av jubileum. Malmö Fhsk firar 20 år och Göran Persson skulle dit. Men nje, inget för mig. Och Mikael kommer inte förens ganska sent imorgon, under kvällen någon gång. Så det blir nog inte Ängelholm för mig. Kanske nästa helg..

Nu ska jag skriva ner lite tankar,
sedan blir det nog sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar