4 september 2011


Efter en mysig kväll med Marcus med middag och en öl så vaknade jag stup i kvarten av att jag kissade blod. Så nu är jag åter i Ängelholm efter en galen resa. Komma ner på stationen några minuter innan mitt tåg ska gå, då det blir försenat i ca 25 minuter. Sedan så hade det skett en olycka i Köpenhamn så att alla öresundstågen blir inställda. Och jag som hysteriskt behövde komma till en toalett sitter och klagar för mig själv i en kvart innan jag hoppar på ett tåg till Helsingborg, som går via Teckomatorp! Suck! Möter upp Annmari som också ska med till Ängelholm, och tillsammans överlever vi den sista tågfärden. Det har varit ganska okej under dagen, men nu ikväll har det blivit jobbigt igen, så nu ska jag strax, efter en mysig kväll med ostbågar, kel och Idol, sova och kila upp till läkaren klockan åtta och hoppas på lite botemedel. Sedan ska vi ordna lite här hemma, städa och baka, innan Ida och Jocke kommer hem. Det ska bli kul att se dem igen!

Så.. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar