29 september 2011

En bra dag!

Åh, vad jag saknar Önnestad ibland! Det var så mysigt! Såg på Facebook nu och jag saknar kvällsmaten i matsalen, rökrutan, alla fina människor, datorsalen. Ja, till och med tvsoffan uppe på 2an! Jag tror att jag ska snacka in mig och hälsa på där någon dag! Johanna, Melle, alla! Även de som inte går kvar, men de får jag ju träffa snart ändå hoppas jag! Iböand får jag till och med för mig att jag ska söka dit igen och gå klart mina ämnen där.. Men jag trivs så himla bra i Malmö också!


Nu är Ida på möte och jag passar på att sitta lite vid datorn. Cisci har varit här och druckit kaffe, mycket trevligt! Kanske att vi ser henne lite senare också. Hon hade köpt ett par fina byxor till sin växande mage. Oh, så fint att vara gravid. Hoppas på att få känna en spark också, kul! Det är en bra dag idag! Känns skönt, även om jag sovit lite oroligt. Nu har jag varit på akoteket och hämtat ut lite, men måste dit imorgon också, för de hade inte fått in allt. Men men.. Och paketet jag fått avi om var saker som jag trodde att jag hade fått tillbaka pengar för. Kul! Ett par lösögonfransar och en glittrig ögonskugga. Har inte hunnit fixa ett leg, för vi gick upp klockan halv ett ett, både Ida och jag. Så det ska vi göra imorgon innan mormor och morfar kommer. Vi ska hälsa på mamma, äntligen. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar