13 september 2011

Förvirring?

Jag har på riktigt tänkt att byta utbildning.. Eller byta utbildning är väl fel. Kommer troligen att gå klart denna terminen och samtidigt läsa upp ett ämne på distans och sedan till vårterminen hoppa av från Modefabriken och gå klart alla kvarstående ämnen på Komvux. Tanken var även den att söka in på Tau Learning, men det har gått fem veckor in i terminen och chansen att det finns en ledig plats är ganska liten. Sedan så kommer det att kännas så jävla mycket bättre när jag har läst klart dessa ämnena. Jag tror att det är en bra tid i livet att ta tag i det nu. Då kan jag ju till hösten läsa Precis vad jag Vill. Kanske att Tau är intressant då också, det återstår att se. Så nu ska jag boka in en tid hos en studievägledare som kan hjälpa mig med allt och kanske lite mer. Sen också prata med vår huvudlärare om mina framtida planer. Det kommer nog går bra. Jag har ju stöd och hjälp här hemma på alla håll. Jag tror på detta!

Jag är så sjukligt trött just nu,
så jag kommer att lämna mina läxor för stunden och lägga mig.


Längtar efter helgen! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar