22 september 2011

God morgon.

Det blev en sen uppstigning idag också. Men betydligt tidigare än andra. Det är redan torsdag, veckan har bara sprungit iväg! Igår köpte jag tabletter mot illamående, och de verkade fungera rätt okej. Behövde inte ligga i sängen med en hink bredvid mig. Tittade på en film med Emelie, eller ja, vi såg halva, för den var så lång! Somnade strax efter tio och sov tolv timmar. Sovit mellan tio och tretton timmar var natt denna veckan. Min kropp är nog lite slut. Hostan sitter i än, men inte alls lika farligt som innan. Imorgon är det fredag och jag ska f-n ta mig komma upp till skolan hur trött eller inte-kry jag än är! Det är en kort dag, sedan måste jag ta mig till Ängelholm och träffa min bror, så att han kan legitimera mig hos polisen, så att jag kan få ett id-kort. Gått utan i flera månader nu, så det är dags! Idag funderar jag även, när jag vaknat till ordentligt, ta mig till Svågertorp och titta på tyg till en vinterjacka och min blivande balklänning. Jackan vet jag hur den ska se ut och vad jag behöver till den. Hittade till och med mitt mönster till den här hemma nu idag. Klänningen är lite värre, för jag är inte helt säker på tygerna jag tittat ut. Men modellen är jag nog ganska säker på. Måste sätta igång med ett mönster ganska snart. Har snart bara en månad på mig att sy den! Men ingen stress, då blir det fel!

Dags att klä sig och få i sig lite lunch kanske.
Sedan ut på tygjakt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar