8 september 2011

Hej världen!



Idag är det torsdag, tiden går så fort! Dagen idag har varit underbar, humöret har varit på topp om man jämför med gårdagens känsla av misslycka och oro. Gjort en herrkollektion i skolan bland annat, som bev riktigt bra! Igår, under en ljus tid, så begav jag och Emelie oss ut på stan och skulle hitta ramar och skriva ut kort som en överraskning till Sussi nu när hon och orall kom hem från semestern. Detta är ett av korten vi lät en tant ta på oss precis innan vi skulle gå in i butiken. Så nu har vi detta som en förstoring på hyllan i köket, haha. Så fina vi är! ^^. Jag följde även med Emelie när hon skulle töja sin septum, det var smärtsamt, men vad roligt att se hur glad hon blev! Och fint blev det också tycker jag!



Idag har vi, jag och Alice, meckat lite med våra cyklar. Viket misslyckande. Vi skulle lätta lite på kedjorna så att det inte blev så tungt att trampa, men de trillade bara av efter ett tag och skitiga fick vi bli. Och inte blev det lättare att trampa för det! Och så pumpade vi Alices däck förmycket, så hon fick gå hem. Så nu så får vi börja morgondagen med att pumpa däck. efter en sväng hon henne och ÖoB så kom vi hem till mig och umgicks med Sussi och Corall. Så roligt att ha dem tillbaka! Vi bakade supergoda kladdiga muffins med rispuffar i, gott!



Nu är det hög tid att packa en liten matlåda till imorgon och sedan lägga sig.
Hoppas på en lika fin dag imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar