2 september 2011


Idag är jag i Ängelholm och myser med katterna! ^^.

Messi har blivit stor nu! Hon leker just nu med en ballong som har krympt, men den är fortfarande dubbelt så stor än henne själv. I morse vaknade jag av att jag knappt kunde andas när jag kissade, så ont hade jag! Så jag sjukanmälde mig. Jag passade på att åka till Ängelholm och ligga här och vara sjuklig istället. Så jag ska laga lite mat, titta lite på tv och fortsätta att sticka lite. Senare ska jag hälsa på mamma och se hur det ser ut där, köpa en fin blomma kanske. Jag saknar henne så mycket, finaste finaste mamma. Sedan åker jag väl tillbaka till Malmö ikväll, om jag inte stannar över natten. Jag får se hur det blir. Jag fick också se en oacceptabel sak här hemma som jag ska försöka lösa på något vis.

Nu ska jag nog laga lite mat.
Stekt svamp och ris med hemmalagat vitlöksbröd ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar