15 september 2011

Sjuk igen..

Igår var jag och Alice på skopunkten och köpte nya höstskor, sjukligt snygga! Efter det så tog vi oss till Lidl för att handla lite till en potatissoppa, som mer blev som en puré eller mos, men gott blev det. Men, innan detta, precis när vi kommer hem till henne inser hon att hon glömt sina nycklar i skolan.. Så jag fick sitta och passa handlingen medan hon åkte hem till mig och hämtade extranycklarna som jag höll för henne. Vilken tur att jag gjorde det! Det blev även en dålig film och lite nya häftiga och goda ostbågar. Vaknade i morse och hade ännu mer ont i lungorna än innan, men vi kom upp och tog bussen till skolan. Mönsterkonstruktion hela dagen med potatispuré till lunch. Bussen ledde till Värnhem och jag hälsade på Joel, som fortfarande är ganska dålig, men på bättringsvägen. Handlade hem en massa mat och så gjorde vi pastapytt med bönor, svamp och lite till. Kanongott! Så det blir min lunch imorgon också.

Ser fram emot imorgon, då ska jag åka till Ängelholm och hälsa på min syster och Jocke! Lite myskväll med film kanske ett glas vin på lördag, får se hur jag mår. Ikväll gör det sjukt ont och jag hostar upp massa slem. Bara det inte blir värre! >< Tagit lite slemlösande nu och ska fixa tvätten och sedan sova Hoppas att jag är bättre imorgon!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar