20 september 2011

Illamående.

Jag vill verkligen bli frisk! Igår kväll så mådde jag så illa att Sussi fick komma in med en hink och en rulla papper. Somnade redan vid halv åtta åtta, vaknade vid tio när Joel ringde och ville säga godnatt. Kunde inte somna om förens vid tolvtiden och mådde piss. Sedan vaknade jag i morse av att Sussi kollade hur det var med mig, hämtade vatten och erbjöd hjälp innan hon gick till jobbet. Sedan väckte Emelie mig när klockan nästan va två! Kom upp och fick i mig en macka, sedan satt vi och mös på balkongen med kaffe och pratade i ett långt tag innan vi bestämde oss för att gå ut och få lite frisk luft. Hon bytte ring i näsan och vi hittade fina saker på Humana. Hämtade ut mitt paket från H&M med den skitsnygga skinnjackan i. Nu har jag nästan precis fått i mig lite makaroner och mår skitilla. Så fort jag ser mat så vill jag bara kräka. Darrig och tung i kroppen. Vill bara bli frisk nu, komma iväg till skolan! Komma igång och inte missa så mycket. Sluta hosta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar