16 september 2011

Tullavgift -.-


Jocke kom och hämtade mig på stationen i Ängelholm idag, så att han kunde följa med mig till posten och legitimera mig, så att jag kunde hämta ut mitt paket. Dessa skorna, två par trosor och ett par ögonfransar. Vilken jäkla resa, denna beställningen! Sjukt mycket som inte fanns i lager som jag fick vänta på, sedan skulle de inte komma in alls, så då sa jag till dem att skicka det som gick. Fick pengarna tillbaka på det som de inte kunde skicka och nu, efter mer än två månader, så fick jag hem det till Sverige. Och en tullavgift på 273 kronor! Det är ju sjukt! Jaja, nu har jag det här hemma, skorna var bekväma och trosorna är hur söta som helst, så jag är ganska nöjd ändå! ^^. Åkte även inom apoteket och köpte hostmedicin som verkligen smakar rävpiss! Lakrits för att vara korrekt! Fy fan! Men blir jag bättre av det, eller i alla fall hostar mindre, så är det helt enkelt värt det!

Nu har Jocke och jag satt ihop två bokhyllor till vardagsrummet, eller ja, han gjorde det medan jag låg i soffan, helt utslagen, illamåendes och kallsvettig. Hatar att vara sjuk! Fick i oss lite ravioli och en kaffe medan vi tittade på Fast n to furious 5. Riktigt bra action! Nu väntar vi mest på att Ida ska komma hem, en timme kvar bara! Ska bli kul att se henne igen! Och lilla Messi mår hur bra som helst, den lilla buskisen!

Dags för lite tv kanske.. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar