23 september 2011

Trött.

Jag är så extremt uttråkad. Sitter ensam hemma och dricker kaffe med förmycket mjölk i. Pratar med Isabell på MSN (av alla ställen. Bara 9582 meddelanden i inkorgen) och försöker att fördriva tiden lite. Testade att vila lite middag, men kunde inte slappna av. Kunde följt med Emelie och company till glassfabriken, men kände att jag nog borde ta det lugnt. Har det inte blivit bättre till över helgen så kanske jag skulle söka upp den där läkaren i alla fall och se hur läget är med mina luftrör. Förhoppningsvis så ska jag nog hälsa på Joel ikväll, det blir mysigt! Och imorgon blir det nog lite party. Antingen Neo eller dead End, vi får se vad vi känner för. Men Neo faller nog mig mer i smaken. Kanske att jag ska göra debut för min nya body jag köpte på Humana för någon dag sedan, den är ju väldigt fin! Kan sitta här i timmar och bara skriva ner allt som for genom mitt huvud just nu, det hade blivit en hel roman. Så jag slutar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar