16 september 2011

Ängelholm nästa!

Usch, jag är rädd att jag fått lunginflammation.. Varit vaken hela natten och hostat upp mina lungor. Lyckats sova en del nu på morgonen, så lite sömn har jag fått. Satt uppe en stund med Sussi i natt efter att jag fixat klart tvätten. Vi hade det jättemysigt och pratade massa om allt. Skönt att se henne så glad! Jag är så tacksam för att jag får bo hos henne, det är årets höjdpunkt, att ha fått träffa henne! Det känns som hemma här, känns skönt!


Gammal bild på mig och Ida ^^.

Klockan är strax över elva. Ska fixa mig lite, packa och så innan jag beger mig till Ängelholm vid ett. Åh, jag har längtat hela veckan att komma hem till Ida och Jocke, kela med Nelix och Messi! Imorgon är det lite party, hoppas på att jag mår lite bättre då, men det blir nog kul ändå! Loren kommer, hon har flyttat till Sverige nu, roligt! Syns att Mikael inte kommer förens nästa helg, men ja, då träffar jag ju honom då! På lördag ska vi även hälsa på mamma. Det har inte blivit av än. Ska bli fint att komma dit. Usch, vad jag saknar henne. Det är verkligen en tung period nu, men vi klarar det tillsammans!

Syskon ska man ta vara på! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar