6 oktober 2011

Bra bakisdag!

Gick upp tidigt efter en sen natt på Vinylbaren och efterfestande vid Folkets Park, riktigt trevligt. Ett band, Atari Cowboy, spelade mysmusik och ölen smakade gott! Alice kom förbi en stund och hälsade på oss också ^^. Det blev pannkaksfrukost med hela vår lilla familj och nudelbord till lunch. Tittat på film och ätit chips och tittat ut och skrattat åt regnet när vi hade filtar på oss i soffan. Och nu ikväll så har vi tittat på en show på inkonst, Still Standing You, som var helt fantastisk! Corall var den yngsta som sett dem och hon fick en helt egen applåd och var så modig och tyckte att det var det roligaste på länge! Också detta med lilla Lugnetfamiljen. Nu är klockan tid att sova och katten löper sjukligt högt.





Imorgon ska jag upp tidigt och ta tåget till Ängelholm för att hämta ut mitt nya leg! Sedan tillbaka till Malmö för att vila, fixa mig och ordna med lite saker. Sedan bär det av till Köpenhamn och titta på Nachtmahr! Det kommer bli kulkul! Så om jag är snabb i Ängelholm så hinner jag nog vila middag en timme också, kan nog behövas efter den här veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar