20 oktober 2011

Fin dag.

Idag har vi varit på Stadsmisionens Second Hand och shoppat lite. Hittade en väldans snyggt skärp, ett grönt med guldknäppe. De gick fint ihop med de blåa jeansen jag köpte igår för 49:- (med förmånga kuponger) Hittade en vit och rosa termos också. Annmari hittade lite böcker och Emelie hittade en fin basker. Efter detta så gick vi till biblioteket och lyssnade på poesi och störde oss på en kvinna som hela tiden nickade till och somnade, så irriterande. Men annars så var det bra! Johan mötte också upp oss innan uppläsningen, kul att se honom lite. Vi tog oss till Netto och träffade Andrea an snabbis innan hon skulle hem till sina föräldrar. Nu har vi avnjutit en brakmiddag och jag ska snart ta på mig plasthandskarna och färga Emelies hår. Sedan ska vi klippa Annmaris hår och själv, ja, själv ska jag behålla den gamla mossan tills jag vet vad jag ska göra. Nu håller Corall på att leka med Annmais kamera och tycker att det är hysteriskt roligt med både kort och film. Ikväll bär det av till Joel när jag följer Annmari till bussen. Men nu, lite frisörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar