1 oktober 2011

Go' kväll!

Nu har jag precis kommit hem efter en avslagen fanta på krogen. Det är snart dags att plocka fram vantarna! Riktigt ruggigt är det! Har plockat undan lite åt de blivande bakfulla imorgon och riktat tanken åt en rostad macka. Sedan får det blir lite tv, eller korsord efter tandborstningen.


Vi hälsade på mamma idag. Mormor och morfar kom förbi också. Det var jätte fint, verkligen! Solen skiner alltid när vi ska till kyrkogården, vet inte varför, men jag tycker om det! Hösten är på väg nu och tiden går så himla fort! Jag saknar mamma väldigt mycket just nu, hade verkligen behövt henne. Var på väg att gå hem till henne efter att jag var hos läkaren här om dagen, det känns så konstigt att inte kunna göra det.


Mormor och morfar lämnade, som alltid, en gottispåse med massa mums i. Ost och kex, godis, chips, potatis, färsk dill och lammkotletter. Så ida och jag lagade lyxmiddag! Och jag som annars inte gillar köttbitar på det viset tyckte att det blev fantastiskt gott! Sedan dukade vi fram lite nötter och godis, spelade Guitar Hero och mös. Och vad kass jag blivit på det spelet, men det är lika roligt fortfarande! Måste öva mer dock! Sedan kom det hit lite folk, Jocke, Kalle och Loren, sedan vi tre som redan var här. Folk drack lite öl och vin, jag drack fanta och vatten. Tyckte att det blev tillräckligt förra helgen.. Så nu är det lugnt hus här tills i natt någon gång. Men jag tror att de är ganska tysta när de kommer hem.

Och en bild på Messi, för att hon är så söt!
Just nu ligger hon och sover i mitt knä ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar