3 oktober 2011

Måndag.

Nu kan jag äntligen sitta ner en liten stund och vila innan jag ska iväg igen. Supermysig kväll och dag hos Joel! Satt och pysslade ihop ett litet kuvert till födelsedagsgrisen imorgon medan ha pluggade. Sedan somnade jag som en stock efter att ha läst ut min bok, så nu får jag välja en ny. Joel följde mig en bit hem när han ändå skulle iväg på stan och fixa lite. Själv gick jag hem och laga till svampen som började bli dålig, passade på att äta lite också. Gick till Netto och köpte cigg, sedan vidare på stan och fixade klart Mackans kuvert, sedan hem igen och hämtade alla brev som skulle på lådan och vidare till Hemköp och skaffade frimärken och postade dem. Sen vidare en bit til Guldhästens vid Södervärn och hämtade ut ett paket till Annmari från H&M och sedan hem. Så ja, nu hinner jag vila en stund innan jag ska kila bort till Dalaplan och hjälpa Jessica med sitt hår. Det kommer bli sjukt snyggt tror jag. Men hon är ju alltid så fin i håret ändå ._. Men det får nog bli att jag tar bussen dit, för jag tror att jag vill amputera min fot efter alla dessa små rundor.


Jag tror att värmen gått vilse förresten.
Det är oktober nu, inte juni..


Och det var superfint hemma i Annmaris nya rum! Eller lägenhet, så stort! Vi lekte med lera och tittade på film, lagade mat och åt chips. Men fy tusan vad jag ska köpa ett par inneskor av något slag. Det är ju så himla kallt. Och ja, det är ju en källare, så inte så konstigt kanske.. Men jag tror att det kommer bli bra! Finfint! ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar