17 oktober 2011

Måndag.

Första dagen i skolan sedan tre veckor idag. Det gick fint och pratade mycket med Tina. Tina är bra! Det blev bestämt att jag skulle börja på in Pecha Kucha idag och fortsätta med den denna veckan. Har börjat lite smått och det ser bra ut hittills. Nu har jag valt lite bilder som jag ska få utskrivna och klippa och klistra med. Kom hem runt halv fem och hann inte få i mig mer än lite makaroner innan jag mötte upp Joel på stan. Det blev bestämt att det blir lite middag ikväll, plugg och pyssel. Så jag ska packa ner lite saker som jag vill smycka min presentation med. Kommer troligen att läsa ut min bok ikväll och har nu fyra till som jag ska läsa som har samma röda tråd.

Täppa Fogelberg - Halli Hallå
Lorian Hemingway - Floden
Anders Widén - Månskensligisten
Kerstin Bergström - Ett halvt liv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar